Na een pitch met diverse mediabureaus heeft Coöperatie DELA onlangs besloten de samenwerking met MediaValue te continueren. Binnen Coöperatie DELA was men unaniem in de keuze voor het mediabureau, waarmee de laatste jaren al een uitstekend partnership is opgebouwd.
Martin Kersbergen, Chief Brand Officer van Coöperatie DELA hierover: "MediaValue is voor ons een belangrijke sparring partner geweest bij keuzes voor strategische media-inzet en was de afgelopen jaren nauw betrokken bij de veelbekroonde ‘Lieve…’ campagnes en recent bij de ‘Wat Je Meegeeft’ campagne, een crossmediale uitrol met een climax rondom het SBS6-programma Waarom Wachten? Het bureau zet die extra stap en dat commitment past bij Coöperatie DELA."
Directeur John Broekx van MediaValue reageert zeer verheugd dat zijn bureau weer als beste uit de bus gekomen is en kijkt ernaar uit om samen met Coöperatie DELA nieuwe en succesvolle campagnes te ontwikkelen. MediaValue verzorgt de mediastrategie, planning, inkoop en executie/optimalisatie sinds 2012 voor Coöperatie DELA.
Publicatie: 27 januari 2016